søndag 22. april 2012

Scraporama - våren 2012

Lørdag 21.04. 12 var jeg, min søster og en felles venninne på en scrappemesse. Det skulle være 12 utstillere der !. Så jeg hadde store forventninger ....
Men må ærlig innrømme at jeg ble litt skuffet. For det første så var det litt for kaldt inne i den store halle (det var i Fjellhamarhallen). Så 12 butikker var ikke nok å fylle hele (nesten) hallen. Jeg fant/så bare 1 tilbud der... og er litt sukker på om det egentlig var så veldig bra tilbud .....
Men det som var bra var at man ikke måtte betale i dyre dommer for å få seg en liten matbit og noe drikke (tommelen opp for det. Men litt mere GROVE baguetter hadde ikke gjort noe. Var bare FINE og de ble fort tomt for det)

Det var ikke bare scrapp butikker der, det var Qoulting, søm o.l der inne oxo - men på de standene var jeg ikke innom så aner ingenting om dem.

Uansett så fikk jeg nå brukt litt penger for det da... hihihihi

Bilde(r) av det jeg har shoppet !






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar